لوله داربستی با کیفیت را از کجا بخریم؟ - شرکت صدرا پروفیل کاوه
سلام👋
هر سوالی دارید بپرسید؟
لوله داربستی با کیفیت را از کجا بخریم؟ - شرکت صدرا پروفیل کاوه
ورق شیت :    تماس تلفنی پروفیل مبارکه :    تماس تلفنی پروفیل گیلان: تماس تلفنی

شماره تماس : ‏04134479681

آدرس کارخانه : تبریز - جاده آذرشهر نرسیده به پلیس راه جنب کوی ماندگار

ایمیل : info@fouladmovahed.com

لوله داربستی

کاربرد لوله داربستی

فهرست مطالب

لوله داربستی

به طور کلی داربست ها از میله های چوبی یا فلزی ساخته می شوند و به عنوان تکیه گاه برای بخشی از سازه های مورد استفاده قرار می گیرند. ساخت این سازه ها نیازمند تخصص ویژه ای است چراکه در صورت خراب شدن سبب خسارت های زیادی می گردد. این لوله ها در سایزهای مختلف تولید شده که متداول ترین سایز آن 11/2 اینچ یا همان نمره 5 می باشد. لازم به ذکر است که لوله داربستی در صنعت به نام لوله ۵ نیز شناخته می شود. از آنجا که هیچگونه سیالی در لوله های داربستی عبورنمی کند، بنابراین در معرض آزمایشات آب یا گاز نیز قرار نمی گیرند و هیچگونه آنالیز و تستی نداشته و به دلیل اینکه طریقه ساخت و تولید آن به نسبت راحت تر از بقیه لوله ها می باشد، لذا کارخانه های مختلفی آنرا تولید می کنند.

لوله داربست یکی از محصولاتی است که نحوه اتصال و کیفیت آن بسیار مهم می باشد چرا که عدم آگاهی از مشخصات آن ممکن سبب ایجاد خسارات زیادی گردد. این محصول در دسته لوله درز دار قرار می گیرد که از ورق نورد گرم (ورق سیاه) شش متری تولید می گردد.

 

لوله داربستی

ویژگی ها

لوله داربستی ، لوله سیاه فلزی به طول 6 یا 3 متر است که از ورق سیاه (به روش نورد گرم) ساخته شده و همچنین این لوله ها دارای اتصالات مخصوص به خود هستند و معمولاً به صورت قالب و بست ساختار را تشکیل می دهند.

لوله های داربستی از جنس فولادی و گالوانیزه ساخته می شوند که خود دو مدل درزدار و بدون درز دارند. لوله های بدون درز دارای ایمنی بالاتری بوده و  طبیعتاً هزینه تولید لوله بدون درز نیز بالاتر از لوله درزا دار می باشد. اما لوله های درزدار برای ساخت لوله های داربستی نیز مناسب  و قابل استفاده هستند. در  لوله داربستی هم از لوله های سنگین و هم از لوله های سبک می توان استفاده  نمود .

قطعات فولادی در ساخت آسانسورها
ادامه مطلب

کاربرد لوله داربستی

کاربرد لوله داربست تنوع بسیار زیادی ندارد اما باید در نظر داشته باشید حجم استفاده از این مقاطع فلزی به اندازه‌ای بالا است که تقریبا همه این مصالح را می‌شناسند و حداقل یکبار در کنار ساختمان‌های در حال ساخت آنها را دیده‌اند. استفاده اصلی لوله‌های داربست در صنعت ساختمان سازی است و اکثرا به عنوان داربست از آن استفاده می شود و تا کنون جایگزینی برای این مصالح پر کاربرد مطرح نشده‌است.

محدود بودن استفاده از این لوله‌ها به معنی گوناگون نبودن آنها نیست. لوله‌های داربستی در انواع و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند که تاثیر مستقیمی بر قیمت لوله داربست دارد، به همین دلیل است کارفرمایان و خریداران این لوله هنگام انتخاب باید به کاربرد لوله داربست با توجه به نوع آن دقت داشته باشند. این روزها شاهد رشد ساخت ابر سازه‌هایی هستیم که همه جای شهر را در بر گرفته‌اند. لازمه ادامه تمام این پروژه‌ها استفاده از داربست است که اصلی‌ترین جزئی که در آن به کار برده می‌شود لوله داربست نام دارد که مهمترین استفاده این مصالح به حساب می‌آید.

کاربرد لوله داربست

 

 

مشاوره :  در صورت نیاز به استعلام قیمت ، موجودی در انبار ، شرایط فروش، نحوه همکاری و صادرات لطفاً با دفتر فروش شرکت و یا کارخانه از طریق کانال های ارتباطی در تماس باشید.
کارخانه: 04132452641        دفتر فروش: 04134456683


صدرا پروفیل کاوه

***     شرکت صدرا پروفیل کاوه      ***

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی نوشته ها

دسته بندی محصولات