در محاسبات در مورد قوطی به چه مواردی باید دقت کرد تا محاسبات دقیق باشد؟ - شرکت صدرا پروفیل کاوه
سلام👋
هر سوالی دارید بپرسید؟
در محاسبات در مورد قوطی به چه مواردی باید دقت کرد تا محاسبات دقیق باشد؟ - شرکت صدرا پروفیل کاوه
ورق شیت :    470.000ریال پروفیل مبارکه :     466.000 ریال پروفیل گیلان:    458.000 ریال

شماره تماس : ‏04134479681

آدرس کارخانه : تبریز - جاده آذرشهر نرسیده به پلیس راه جنب کوی ماندگار

ایمیل : info@fouladmovahed.com

محاسبات قوطی

محاسبات در مورد قوطی

فهرست مطالب

نحوه محاسبات پروفیل قوطی

در این مقاله میخواهیم به محاسبات در مورد قوطی مانند وزن و مقطع ، اشاره کنیم…

ابتدا به تعریف پروفیل قوطی بپردازیم:

تعریف پروفیل قوطی و کاربرد آن

این دسته از محصولات در ساختمان ها، اسکلت های فلزی و جرثقیل های دروازه ای و بلند مرتبه جایگزین مناسبی برای مقاطع دست ساز حاصل از ناودانی، تیرآهن و نبشی است. استفاده از قوطی (باکس )های فولادی نقش بسیار مهمی در کیفیت، استحکام و سبک سازی سازه های فولادی ایفا می کند.

 

محاسبات در مورد قوطی

 

پروفیل محصولی کاربردی برای اسکلت بندی فلزی می باشد که در صنایع گوناگون کاربرد فراوان دارد. هموراه پروفیل ها نقش اساسی در سازه های مدرن از جمله ساختمان سازی دارد و از آنها می توان برای ساخت در و پنجره، نرده های فلزی، پل ها و … استفاده کرد.

با توجه به کاربرد گسترده پروفیل ها شاهد این موضوع هستیم که آنها در اشکال و دسته بندی مختلف تولید می شوند از این رو آهن پخش در تلاش است تا بتواند از طریق جدول وزن پروفیل به شما کمک کند تا بتوانید وزن هر کدام از محصولات را نبست به ابعاد و ضخامت هر کدام بسنجید تا بتوانید در هنگام خرید بهتر بتوانید محصول خود را انتخاب کنید. نا گفته نماند که پروفیل ها به دو حالت باز و بسته مطابق استانداردهای DIN 59411، JISG 3466 و DIN 2395  تولید می شوند.

 

خرید: جهت سفارش و خرید قوطی در ابعاد مختلف کلیک کنید.

وزن قوطی

یکی از مشخصه های محاسبات در مورد قوطی وزن آن است.  وزن قوطی بر اساس چند مولفه محاسبه می شود که عبارتند از ضخامت و طول و نوع ساختار محصول که هر کدام در جایگاه خود باعث افزایش وزن پروفیل می شود. همانطور که می دانید عنصر آهن یکی از عناصر سنگین در طبیعت است که در دل معادن سنگ آهن استخراج می شود، وزن پروفیل ها بر اساس چگالی و جرم موجود این عناصر قابل محاسبه است که وزن دقیق آن طی محاسبات ریاضی قابل اندازی گیری می باشد.

تفاوت ناودانی و سپری در چیست
ادامه مطلب

آهن پخش برای محاسبه وزن پروفیل بصورت دستی برای شما یک فرمول ریاضی تهیه نموده است که بر اساس این فرمول طبق جدول زیر می تونید وزن هر کدام از محصولات خریداری شده را محاسبه کنید.

وزن پروفیل (کیلوگرم) = تعداد * طول به کار رفته بر اساس متر * وزن مخصوص پروفیل بر اساس کیلوگرم

مقطع قوطی

عمده پروفیل هایی که توسط کارخانه های فولاد تولید می شوند به شکل مربع و مستطیل می باشند که به آنها بصورت اختصاصی قوطی می گویند. اگر کمی در بازار خرید و فروش فولاد حضور داشته باشید متوجه می شوید که پروفیل و قوطی تفاوتی با هم ندارد و به دلیل همه گیر شدن قوطی این کلمه زبان زد خیلی از افراد فعال در این حوزه شده است.

 

محاسبات در مورد قوطی

 

وزن قوطی با مقاطع بزرگ که به آنها ستونی گفته می شود دارای موارد استاندارد متعددی می باشد که ضخامت آن بسته به کارخانه تولید کننده از 1.5 تا 8 میلیمتر متغییر می باشد. البته ضخامت این کالا با وزن قوطی نسبت مستقیم دارد و هر چه ضخامت آن افزایش پیدا کند در وزن قوطی تاثیر گذار خواهد بود.

با توجه به اطلاعات موجود که در این بخش توسط آهن پخش برای شما ارئه شد بد نیست بدانید که این محصولات از طریق نورد گرم و نورد سرد بسته به سفارش مشتری تولید می شود. روش تولید این محصول بدون شک در هنگام استفاده کالا تاثیر مستقیم در سازه های صنعتی و ساختمانی دارد.


صدرا پروفیل کاوه

***     شرکت صدرا پروفیل کاوه      ***

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی نوشته ها

دسته بندی محصولات