تولیدکننده های فولاد در تبریز - شرکت صدرا پروفیل کاوه
سلام👋
هر سوالی دارید بپرسید؟
تولیدکننده های فولاد در تبریز - شرکت صدرا پروفیل کاوه
ورق شیت :    460.000ریال پروفیل مبارکه :     450.000 ریال پروفیل گیلان:    440.000 ریال

شماره تماس : ‏04134479681

آدرس کارخانه : تبریز - جاده آذرشهر نرسیده به پلیس راه جنب کوی ماندگار

ایمیل : info@fouladmovahed.com

تولید کننده های فولاد در تبریز

تولیدکننده های فولاد در تبریز

فهرست مطالب

سومین شهر بزرگ ایران که جایگاه ویژه و خاصی در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشورمان دارد، شهر تبریز واقع در استان آذربایجان شرقی می باشد. تبریز از شهرهای صنعتی کشور محسوب شده و میزبان کارخانجات متعدد می باشد. شهر تبریز در زمینه ‌های مختلف اقتصادی و صنعتی، نقش بسیار مهمی در کشور دارد. تولید فولاد یکی از صنایع مهم در منطقه آذربایجان ‌شرقی و مخصوصا تبریز می باشد. در این مقاله به تولیدکننده های فولاد در تبریز و آذربایجان شرقی خواهیم پرداخت.

 

لیست کامل کارخانه های فولاد تبریز

پس از اصفهان و خوزستان، استان آذربایجان شرقی رتبه سوم تولید فولاد کشور را دارد. می ‌توان گفت آذربایجان شرقی قطب تولید فولاد در شمال غرب است. چرا که دارای چندین کارخانه فولاد بوده که به تولید و فرآوری انواع مقاطع فولادی می ‌پردازند. در ادامه لیست کامل تولیدکننده های فولاد در تبریز و آذربایجان شرقی آورده می شود.

 

تولیدکننده های فولاد در تبریز

 

کارخانه های میلگرد آذربایجان شرقی و تبریز

  • فولاد ظفر بناب
  • آذر فولاد امین
  • فولاد ارگ تبریز
  • فولاد صنعت بناب
  • فولاد صائب تبریز
  • فولاد کاوه تیکمه داش
  • گروه صنعتی درپاد تبریز
  • فولاد آذربایجان (میانه)
  • مجتمع فولادسازان دقیقی هشترود

 

کارخانه‌های نبشی آذربایجان شرقی و تبریز

  • آذر نبش تبریز
  • فولاد ناب تبریز
  • فولاد جاوید بناب
  • فولاد نصر آذربایجان

 

کارخانه های پروفیل آذربایجان شرقی و تبریز

 

کارخانه‌های تیرآهن آذربایجان شرقی و تبریز

  • فولاد ناب تبریز
  • فولاد ظفر بناب

 

تولید کننده های فولاد

 

کارخانه های ناودانی آذربایجان شرقی و تبریز

  • فولاد ناب تبریز
  • فولاد نصرآذربایجان
فولاد و کشتی سازی
ادامه مطلب

 

کارخانه‌های تولید ورق آذربایجان شرقی و تبریز

  • صنایع فولاد شهریار

 

دلایل فراوانی تولیدکننده های فولاد در تبریز

  1. گسترده بودن بازار فروش
  2. دسترسی به نیروی انسانی ماهر و توانمند
  3. بستر مناسب برای صنایع مختلف
  4. دسترسی راحت به منابع طبیعی

 

کارخانه تولید فولاد

 

با شرکت «صدرا پروفیل کاوه» بیشتر آشنا شویم

شرکت صدرا پروفیل کاوه یا همان فولاد موحد، از معدود کارخانجات تولید کننده لوله، قوطی و پروفیل فولاد در شمال غرب کشور می باشد. این کارخانه فعالیت خود را از سال 1374 در زمینی به مساحت 85000 مترمربع با طی کردن مراحل اولیه ساخت کارخانه (ایجاد سالن اصلی و ساختمان اداری و محوطه سازی) شروع کرد.

در ادامه با استفاده از قطعات و دستگاه هایی که اغلب (بیش از 70٪) توسط مهندسین کشور ساخته شده بود، شروع به تولید لوله و پروفیل کرد که سالانه 60 هزار تن لوله و پروفیل تولید می کند.

شرکت صدرا پروفیل کاوه با داشتن 28 سال سابقه مستمر به یکی از تولیدکنندگان معروف سطح آذربایجان شرقی تبدیل شده است. همچنین قابل ذکر است که این شرکت تولیدکننده انواع لوله، قوطی و پروفیل سبک و سنگین در سایز و اندازه های مختلف می باشد و محصولاتی از جمله چهار چوب و پروفیل ساختمانی درب و پنجره بر اساس ضوابط و استاندارهای 17003-1 2-1300 به تولید می رسند.

 

صدرا پرو

 

تولیدات شرکت صدرا پروفیل کاوه تبریز

محصولات تولید شده در این شرکت، با کیفیت بالا و براساس ضوابط و استاندارد های ملی تولید می شود. به همین دلیل با اطمینان می توان در انواع صنایع و تجهیزات صنعتی و … از آن ها بهره گرفت.

تفاوت ورق سیاه با ورق گالوانیزه
ادامه مطلب

از قطعات فولادی تولید شده توسط شرکت صدرا پروفیل کاوه می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • پروفیل فولادی

پروفیل، مقاطعی با شکل ثابت و طول زیاد بوده و در صنعت ساخت‌و‌ساز، برای اندازه‌گیری دقیق اجزای ساختمان و تولید قطعات ساختمانی پیش‌ساخته استفاده می ‌شوند. انواع پروفیل فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد موحد می توان به پروفیل 507 یا پروفیل سپری، پروفیل 508 یا دو لبه، پروفیل 509 یا تک لبه و پروفیل Z  اشاره کرد.

 

پروفیل فولادی

 

  • قوطی فولادی

قوطی‌‌ها نوع خاصی از پروفیل‌ها می باشند که سطح مقطعی مربع یا مستطیل داشته و توخالی هستند. پروفیل‌های توخالی در صنایع مختلفی مانند درب و پنجره سازی و ساختمان سازی استفاده می ‌شوند. انواع قوطی تولید شده توسط شرکت صدرا پروفیل کاوه، شامل قوطی های سبک و سنگین می باشد.

 

قوطی فولادی

 

  • ورق فولادی

ورق سیاه فولادی در دمای بالاتر از 1000 درجه سانتی گراد تولید می‌ شود. ذوب ورق، در دمای بالا باعث مات و تیره شدن آن می‌شود. این محصول با داشتن درصد کم کربن، استحکام پایینی داشته و بهترین محصول برای تا کردن، خم کردن و یا رول کردن می باشد. انواع ورق به صورت رول و شیت، توسط این کارخانه تولید می شود.

 

ورق سیاه صدرا پروفیل کاوه

 

  • تسمه فولادی

تسمه فولادی تنوع زیادی داشته و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تسمه در دو نوع فابریک و ماشین کاری شده تولید می شود. چهار دسته تسمه فولادی تولید شده توسط شرکت صدرا پروفیل، تسمه تراس، فابریک، ماشین کاری و نوردی می باشند.

 

تسمه فولادی

 

  • چهارچوب درب

قابی كه لولای در به آن متصل شده و روی آن باز و بسته می‌ شود را چهارچوب درب می ‌نامند. این قاب باید از مقاومت كافی برخوردار بوده تا بتواند وزن در و ضربات ناشی از باز و بسته شدن آن را تحمل نماید.

نورد سرد و تفاوت آن با نورد گرم
ادامه مطلب

 

چهارچوب در

 

  • لوله داربستی

لوله های داربستی، مقطعی تو خالی بوده و بیشتر در شکل هندسی استوانه‌ ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای انتقال سریع مایعات مختلف مانند انواع سوخت، آب و فاضلاب، مواد مذاب و پودر کاربرد دارند. پایپ های فولادی درزدار، مانیسمان و جوش خورده توسط شرکت فولاد موحد تولید می شوند.

 

لوله فولادی

 

تمامی قطعات تولید شده توسط شرکت صدرا پروفیل کاوه تبریز از کیفیت، استحکام جوش و شیوه تولیدی مطابق با استاندارد ساخته شده و به همین دلیل توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

 

آدرس کارخانه صدرا پروفیل کاوه

تبریز، جاده آذرشهر، نرسیده به پلیس راه، جنب کوی ماندگار، کارخانه فولاد موحد

شما می توانید برای برقراری ارتباط با شرکت، از طریق راه های ارتباطی دیگر که در قسمت ”تماس با ما“ ذکر شده است، استفاده نمایدد.

 

کلام پایانی

صنعت فولاد آذربایجان شرقی تاریخچه طولانی و بلندی دارد. در این مقاله کارخانه ‌های فولاد استان آذربایجان‌ شرقی و تبریز را معرفی کردیم. تولیدکننده های فولاد در تبریز نقش مفیدی در تأمین نیاز بازار آهن کشور دارد. در ادامه به توضیح بیشتر شرکت صدرا پروفیل کاوه تبریز و قطعات تولیدی توسط این شرکت پرداختیم.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی نوشته ها

دسته بندی محصولات