تفاوت ناودانی و سپری در چیست - شرکت صدرا پروفیل کاوه فروش ویژه انواع سپری و ناودانی
سلام👋
هر سوالی دارید بپرسید؟
تفاوت ناودانی و سپری در چیست - شرکت صدرا پروفیل کاوه فروش ویژه انواع سپری و ناودانی
ورق شیت :    460.000ریال پروفیل مبارکه :     450.000 ریال پروفیل گیلان:    440.000 ریال

شماره تماس : ‏04134479681

آدرس کارخانه : تبریز - جاده آذرشهر نرسیده به پلیس راه جنب کوی ماندگار

ایمیل : info@fouladmovahed.com

قیمت سپری

تفاوت ناودانی و سپری در چیست

فهرست مطالب

همانطور که حتما می دانید، ناودانی و سپری مهم ترین پروفیل های موجود در بازار آهن‌آلات هستند. هر یک از این‌ها شکل مقطع خاص خود را داشته و برای کاربردهای مشخصی استفاده می شود. هر دوی این پروفیل ها در تکمیل کردن سازه های ساختمانی کاربرد ویژه ای دارند. در این مقاله از سایت فولاد موحد با ما همراه باشید تا با شما در خصوص اینکه تفاوت ناودانی و سپری در چیست صحبت کنیم.

ناودانی چیست؟

ناودانی از پروفیل های فولادی بسیار پرکاربرد است که در دو جنس فولاد ساده کربنی و استیل تولید می شود. ناودانی ها بر اساس شکل ظاهری، نحوه تولید و نیز وزنی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم شده و هر یک از آنها در جاهای به خصوصی کاربرد دارند. ناودانی ها در دو شکل U و C شکل موجود هستند که نوع U شکل دارای بال های شیب دار و نوع C شکل آن دارای بال های موازی است. این پروفیل به دو شیوه فابریک و پرسی تولید می شود.

کاربرد ناودانی

ناودانی ها بسته به اینکه از چه نوع یا جنسی هستند، کاربردهای متنوعی دارند. در ادامه به برخی از مهم ترین کاربردهای ناودانی اشاره می کنیم:

  • بعنوان قوطی در ستون‌ ها
  • بعنوان خرپا
  • قابل استفاده در تیرها

سپری چیست؟

از دیگر مقاطع فولادی پرکاربرد در حوزه صنعت و ساختمان سازی سپری است که به شکل T انگلیسی است. شیوه تولید این محصول مشابه ناودانی است و به دو شکل پرسی و فابریک تولید می شود. این محصول به دو صورت تک و دوبل مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا فولاد را بصورت بیلت ریخته گری می کنند و سپس بیلت های گرم شده را به فرآیند انتقال می دهند. پس از این مراحل آن را از درون یک سری غلتک عبور می دهند. به گونه ای که شکل T به خود بگیرد. برای خرید سپری کلیک کنید.

خرید سپری

سپری

کاربرد سپری

سپری نیز همچون ناودانی کاربردهای خاص خود را داشته که در صنعت و ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به گزینه های ذیل اشاره کرد:

  • اسکلت گلخانه‌ ها
  • سدسازی
  • اتصال پل به ستون‌ ها
  • ساخت درب و پنجره
  • سقف و نماهای شیشه‌ ای
  • سازه های فلزی
  • ساخت درب و پنجره
  • نورگیر زیرزمین
هر آنچه که باید در مورد انواع لوله و کاربرد آنها بدانیم
ادامه مطلب

مقایسه ناودانی و سپری

پس از معرفی هر کدام از این دو پروفیل حال نوبت به این می رسد که به این مطلب بپردایم که تفاوت ناودانی و سپری در چیست. هر کدام از این دو پروفیل مشخصاتی دارند که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • هر دو مقطع فولادی پرسی و ناودانی از لحاظ فرایند با یکدیگر تفاوتی ندارند.
  • هر دو به دو شیوه پرسی و فابریک تولید می شوند.
  • سپری ها شکل T و ناودانی ها شکل و C می باشند.
  • هر دو محصول برای تکمیل سازه های ساختمانی کاربرد دارند.
  • سپری فقط به شکل تکی استفاده می شود.
  • ضخامت هر کدام از این مقاطع فولادی با یکدیگر متفاوت است.
  • ضخامت سپری بین ۰.۹ تا ۲.۵ میلی متر است.
خرید ناودانی

ناودانی

در کلیت می توان گفت که هر کدام از این محصولات، علاوه بر تفاوت در شکل ظاهری، دارای مشخصات فنی، خواص مکانیکی و همچنین استانداردهای ساخت مختلفی هستند. یعنی شما از تفاوت در شکل ظاهری این مقطع ها به راحتی می توانید هر کدام از آنها را از دیگری تمییز دهید. در نهایت می‌توان گفت که انتخاب صحیح میان این سه محصول باید با بررسی کامل و توجه به مواردی مانند محل نصب، شرایط محیطی و موارد استفاده صورت بگیرد.

قیمت خرید ناودانی و سپری در تبریز

این پروفیل ها توسط چندین تولید کننده در تبریز تولید می شوند که فولاد موحد با تمامی این تولید کنندگان ارتباط کاری داشته و با قیمت بسیار مناسب از آنها تامین کالا می کند. این کار را فولاد موحد به این دلیل انجام می دهد که خرید برای مشتریان راحت تر باشد. چرا که بسیاری از مشتریان تمایل دارند که وقتی خرید می کنند، تمامی اقلام مورد نظر خود را از یک تولید کننده خریداری نمایند.

انواع نبشی ها کدامند و چه کاربردهایی در صنعت دارند؟
ادامه مطلب

به دلیل نوسانات شدید موجود در بازار ارز قیمت این اقلام بسیار بالا و پایین شده و ثبات لازم را ندارد. بنابراین قیمت ها بصورت لحظه ای تغییر می کنند و ما هم نمی توانیم قیمت ثابتی به مشتریان ارائه دهیم. اگر شما به تازگی قصد خرید ناودانی و سپری را دارید، حتما با کارشناسان ما در فولاد موحد تماس حاصل کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. همچنین اگر در خصوص مسائل دیگری به جز قیمت نیاز به راهنمایی دارید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید!!

اگر قصد گرفتن استعلام قیمت ناودانی و سپری را دارید، با شماره های ذیل تماس بگیرید:

کارخانه: 04132452641        دفتر فروش: 04134456683

فولاد موحد تولید کننده انواع پروفیل فولادی در تبریز

فولاد موحد مفتخر است که اولین تولید کننده انواع پروفیل های فولادی در تبریز و شمالغرب کشور می باشد. ما پروفیل هایی همچون چهارچوب، لوله و قوطی را در انواع و سایزهای مختلف تولید کرده و به فروش می رسانیم. از طرفی بسیاری دیگر از انواع پروفیل را سعی می کنیم با قیمت بسیار نزدیک به قیمت تولید از دیگر تولید کنندگان همکار خود تامین نماییم تا مشتریان در تجربه خرید خود راحت تر باشند.

خرید و فروش ناودانی

فولاد موحد تولید کننده انواع پروفیل فولادی در تبریز

همچنین دقت کنید که فولاد موحد در واحد کنترل کیفی خود هم در مرحله تولید محصولات و هم در زمان فروش آنها محصولات را از نظر کیفی بررسی می کند و در صورت نیاز به مسائل مربوط به آنها رسیدگی می کند. این مسئله باعث می شود که محصولات فولاد موحد از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار باشند. به گونه ای که استحکام و قدرت آنها بهترین در نوع خود باشد. همچنین سطح قیمت ها در فولاد موحد بسیار مقرون به صرفه است. به گونه ای که اگر شما تمام خرید خود را از فولاد موحد انجام دهید، در پایان تا حد بسیار خوبی می توانید صرفه جویی کنید.

 فولاد تندبر و انواع آن
ادامه مطلب

جمع بندی

در این مقاله از سایت فولاد موحد سعی کردیم همه چیز را در این خصوص که تفاوت ناودانی و سپری در چیست توضیح دهیم. اگر نظر یا پیشنهادی دارید، حتما در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی نوشته ها

دسته بندی محصولات