فروش سپری در تبریز - شرکت صدرا پروفیل کاوه تولید و پخش انواع سپری در تبریز
سلام👋
هر سوالی دارید بپرسید؟
فروش سپری در تبریز - شرکت صدرا پروفیل کاوه تولید و پخش انواع سپری در تبریز
ورق شیت :    تماس تلفنی پروفیل مبارکه :    تماس تلفنی پروفیل گیلان: تماس تلفنی

شماره تماس : ‏04134479681

آدرس کارخانه : تبریز - جاده آذرشهر نرسیده به پلیس راه جنب کوی ماندگار

ایمیل : info@fouladmovahed.com

سپری

فروش سپری در تبریز

فهرست مطالب

سپری یکی از قطعات بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است که از دو قطعه روی هم تشکیل شده که شبیه به حرف T در زبان انگلیسی است که از دو لبه باریک و بلند ساخته شده است. جنس این قطعه از فولاد است و معمولا در جاهایی استفاده می شود که می خواهند در یک فضای کم از یک قطعه آهنی استفاده کنند که مقاومت بالایی داشته باشد. در این مقاله فولاد موحد با ما باشید تا در خصوص قیمت و فروش سپری آهنی در تبریز بیشتر با هم صحبت کنیم.

سپری آهنی چیست؟

یکی از پرمصرف ترین مقاطع در صنعت و ساختمان سازی است. از جاهایی که این قطعه در آنها استفاده می شود، می توان به مواردی چون ساخت انواع درب و پنجره، اتصالات پل ها به ستون ها، ساخت سازه های فلزی، ستون و خرپا (سازه های صلب از واحدهای مثلثی شکل، که از اتصال اجزای باریک و بلند ساخته شده است)، اسکلت گلخانه ها، سقف های شیشه ای و موارد مشابه این ها اشاره کرد.

ابعاد سپری

در خصوص ابعاد سپری ها باید در ابتدا گفت که ضخامت آنها بین 0.9 تا 2.5 میلی متر است که رایج ترین آن، سپری با ضخامت 2 میل می باشد. نکته دیگر اینکه اندازه لبه و دیواره سپری عموما برابر بوده و نمره سپری هم از روی همان تعیین می شود. این اندازه معمولا بر حسب میلی متر است. مثلا اگر اندازه لبه یک سپری 50 میلی متر باشد، به آن سپری نمره 5 می گویند.

ابعاد سپری آهنی

ابعاد سپری

ذکر این نکته نیز الزامی است که سپری ها دو نوع شکل ظاهری دارند که معمولا اندازه ابعاد آنها بر این اساس که از کدام نوع است، تعیین می شود. این دو شکل لبه گرد و لبه تیز می باشند که نوع لبه گرد عموما بین 30 تا 140 میلی متر و اندازه سپری لبه تیز نیز بین 20 تا 40 میلی متر است. این سپری ها در ایران به گونه ای تولید می شوند که در اندازه های مختلف موجود هستند. توجه داشته باشید که استاندارد طول برای سپری هم در رنج 6 تا 12 متر است. البته این بیشتر بستگی به درخواست مشتری دارد. معمولا اگر مشتری بخواهد، در هر طولی تولید می شود.

اهدای تندیس مدیران تاثیرگذار و برندهای شاخص به مدیرعامل شرکت صدرا پروفیل کاوه سال 1400
ادامه مطلب

روش تولید سپری آهنی

همانطور که احتمالا می دانید، سپری یک گونه فرم داده شده فولاد است که این فرم از طریق نورد گرم به فولاد داده می شود. به این صورت که فولاد را به درون کوره حرارتی مخصوص نورد می اندازند. توجه داشته باشید که این فولاد در ابتدا در طول و ابعاد مشخصی در نظر گرفته می شود و سپس به درون کوره انداخته می شود. این فولاد وقتی به یک درجه حرارت مشخص رسید و از قفسه های مربوط به نورد اولیه عبور کرد، در ابتدا مقطع ان را دست کاری می کنند و به اندازه دلخواه در می آورند. به این صورت که عرض آن را کاهش و طول آن را افزایش می دهند و سپس از قفسه های نورد میانی و پایانی عبور داده شده و به شکل نهایی سپری درمی آید.

تولید سپری

تولید سپری آهنی

کاربرد سپری

سپری یک قطعه پرطرفدار فولادی است که به خاطر منعطف بودن آن از این لحاظ که هم جای کمی را اشغال می کند و هم نسبت به این فضای کم، مقاومت بالایی دارد، در صنایع مختلف و من جمله در ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • برای اتصال پل‌ها به ستون‌ها
  • ستون و خرپا (سازه‌های صلب از واحدهای مثلثی شکل)
  • برای ساخت انواع در و پنجره
  • برای استحکام در اسکلت گلخانه‌ها
  • در سقف‌های شیشه‌ای و ساخت سازه‌های فلزی
  • به عنوان قطعه در سقف‌های کاذب
  • نماکاری خشک یا خشکه چینی
  • به عنوان مهارکننده در ساختمان‌ها
  • صنعت سدسازی
  • در گاردریل‌ها (کنار اتوبان، کنار پل و…)
  • سقف‌های نورگذر
  • برپایی زیرسازی‌های فلزی
  • کلاف‌بندی دیوارهای بنایی (وال پست)
گفت و گو ویژه هفته نامه فلزات آنلاین با عضو هیئت مدیره شرکت صدرا پروفیل کاوه
ادامه مطلب

قیمت سپری

عوامل بسیار زیادی در قیمت سپری تاثیرگذار است و با توجه به نوساناتی که در بازار امروز آهن ایران وجود دارد، نمی شود قیمت ثابتی را در اینجا نوشت و همه چیز را بر اساس آن سنجید. یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت سپری اندازه ابعاد آن است که هر چقدر متراژ آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. توجه داشته باشید که اگر به دنبال سپری هستید، با کارشناسان ما در فولاد موحد تماس بگیرید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند:

کارخانه: 04132452641        دفتر فروش: 04134456683

فروش سپری آهنی در تبریز

فولاد موحد یک تیم بسیار برجسته تولید انواع پروفیل فولادی در تبریز است که هم تولید کننده است و هم در حیطه پخش و فروش محصولات فولادی فعالیت دارد. فعالیت اصلی ما تولید قوطی، لوله پروفیل های فولادی با بالاترین کیفیت می باشد. کادر متخصص فولاد موحد با تسلط کامل بر فرآیند تولید محصولات، تامین نیازهای خریداران را تضمین می کنند. شرکت صدرا پروفیل کاوه با بیش از 25 سال سابقه در ایران با برند تجاری فولاد موحد، انواع محصولات پروفیل آهنی، فولادی سبک و سنگین را در سایزهای مختلف تولید می کند.

فروش سپری در تبریز

فروش سپری آهنی در تبریز

جمع بندی

سپری یک قطعه فولادی بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است که در اندازه های متنوع و در دو شکل لبه گرد و لبه تیز در ایران تولید می گردد. از این قطعه فولادی زمانی استفاده می کنند که فضای کافی برای استفاده از تیرآهن در دسترس نباشد اما مقاومت و استحکامی برابر با تیرآهن لازم باشد! برای استعلام قیمت این پروفیل T شکل و همچنین بررسی فروش سپری در تبریز دقت داشته باشید که به خاطر نوسانات امروز بازار آهن متاسفانه نمی توان قیمت دقیق داد و بهتر است برای این موضوع به تیم بازرگانی ما زنگ بزنید تا شما را در جریان روز قیمت ها بگذارند. کارخانه فولاد موحد تولید کننده انواع پروفیل آهنی است که با سابقه ای 25 ساله در تبریز فعالیت دارد. شما می توانید محصولات آهنی را بطور مستقیم از کارخانه با قیمت مقرون به صرفه تر از بازار تهیه کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی نوشته ها

دسته بندی محصولات