شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته - شرکت صدرا پروفیل کاوه
سلام👋
هر سوالی دارید بپرسید؟
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته - شرکت صدرا پروفیل کاوه
ورق شیت :    470.000ریال پروفیل مبارکه :     466.000 ریال پروفیل گیلان:    458.000 ریال

شماره تماس : ‏04134479681

آدرس کارخانه : تبریز - جاده آذرشهر نرسیده به پلیس راه جنب کوی ماندگار

ایمیل : info@fouladmovahed.com

655542

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته

فهرست مطالب

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته در بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی تهران، با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

 علیرغم اینکه هنوز هم احتمال شیوع ویروس کرونا بسیار زیاد است، اما این نمایشگاه با یک برنامه‌ریزی دقیق برگزار شد و تمامی شرکت ‌های صنعتی و بازدیدکنندگان و مسئولان، با رعایت پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه شرکت کردند. این نمایشگاه بین المللی در روز شنبه ۱۱ بهمن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد و تا چهاردهم بهمن برگزار بود.

حدود ۱۰۴ شرکت توانمند صنعتی در بخش صنعت، معدن و ماشین آلات وابسته و همچنین صنایع فلزی و صنایع فولاد، با قدرت، حضور خود را درر این نمایشگاه بین ‌المللی به ثبت رساندند. کالاها و محصولات مختلف در این گروه صنعتی، در نمایشگاه، به مخاطبان معرفی شدند. شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع معدنی در ۴ سالن مجزا بر پا شده بود که شرکت های صنعتی با توجه به حوزه فعالیت خود در سالن های مختلف حضور داشتند.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته، محصولاتی نظیر تجهیزات و ماشین آلات صنعت و معدن، ماشین آلات حفاری، دستگاه ها و ماشین آلات مدرن روز مربوط به بخش معدن، کمپرسور و پمپ صنعتی، شرکت های دانش ‌بنیان در نرم‌افزارهای صنعت و معدن و همچنین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیمانکار معدن، به نمایش گذاشته شده بودند. شرکت‌ها با تعاملات مثبت با همکاران و رقبای خود سعی در جذب نظر سرمایه‌گذاران و مشتریان داشتند. یکی از بزرگترین قسمت های این نمایشگاه بین‌المللی مربوط به صنایع فولاد و فلزات بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مقایسه و عوامل موثر بر تفاوت کیفیت میلگردها
ادامه مطلب

 شرکت “صدرا پروفیل کاوه” همچنان در گروه برترین تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی

همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع معدنی، صنعت و ماشین آلات وابسته، معرفی شرکت صدرا پروفیل کاوه (فولاد موحد) در ویژه نامه اختصاصی صمت جای گرفت و آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه در ایران در تولید قوطی فولادی، لوله و پروفیل های فولادی با بهترین کیفیت، یکی از برترین های این حوزه به شمار می رود.

 شرکت صدرا پروفیل کاوه با شعار “ کیفیت، گران ترین و بادوام ترین تبلیغ است “ توانسته است  نظر صنعتگران و صنایع تولیدی را به سمت محصولات خود جلب کند. این شرکت با به کارگیری متخصصان و کارشناسان با تجربه و با تکیه بر مدیریت قوی، زمینه را برای ارتباطات و تعاملات بیشتر با مشتریان فراهم ساخته است و به این ترتیب، احتمال می‌رود در آینده با افزایش تولید و فروش، گام موثری در توسعه اقتصادی کشور برداشته شود.

 

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی نوشته ها

دسته بندی محصولات